Kommentator: Et godt forhold til kunderne er afgørende

Det er vigtigt, at firmaer har et godt forhold til kunderne, og derfor er det en god idé Jysk bruger en million på fem naboer for at undgå dårlig omtale.

Jysk har betalt 1,35 million til fem naboer til et kommende højlager i Uldum nær Hedensted. For at modtage kompensationen har Karsten Mønster Hansen og de andre naboer skrevet under på, at de ikke vil klage mere over byggeplanerne. Og ifølge TV2’s erhvervskommentator Ole Krohn kan de penge være givet rigtig godt ud.

quote

Det betyder meget for et selskab som Jysk, at de har et godt forhold til kunderne.

TV2’s erhvervskommentator Ole Krohn

- Det betyder meget for et selskab som Jysk, at de har et godt forhold til kunderne. Og derfor er det min vurdering, at Lars Larsen går ind og siger, at det er bedre at gå ind og kaste nogle penge efter de her folk, så de tier stille, lader vær med at klage og lader vær med at lave ballade, siger Ole Krohn til TV SYD og tilføjer:

- Og så har Lars Larsen jo også pengene til det. En god lille million der, det kan nok godt bruges til at undgå en shitstorm på Facebook.

Lars Larsen er ifølge Forbes god for mere end 25 milliarder kroner.