TV der bevæger dig

Kvickly-medarbejdere skal lære at begejstre

04:38

1 af 2

60 Kvickly-medarbejdere i Vojens er på kursus, hvor de efter en særlig metode skal lære at yde bedre service.

Varerne i danske supermarkeder er dyre sammenlignet med andre lande.

Derfor skal supermarkedet give kunderne lige nøjagtig det ekstra, der betyder, at kunden ser bort fra pris og i stedet ser de mennesker, der står bag slagterdisken eller sidder bag kasseapparaterne.

Med det som baggrund er 60 Kvickly-medarbejdere i Vojens på kursus i THRILL-modellen. Den går ud på at skabe begejstring ved at være tilstedeværende, hjælpsom, rosende, interesseret, legende og lyttende.

Ikke kun Kvickly benytter metoden, det gør bl.a. Danske Bank og Call Me.

Hent TV SYDs nye app - seneste nyt lige ved hånden
Hent TV SYDs nye app - seneste nyt lige ved hånden
Hent TV SYDs nye app - seneste nyt lige ved hånden