Presset vokser på de mindre banker

Utilfredse kunder ytrer deres utilfredshed over den hævede bidragssats på bankernes Facebooksider.

Kunderne i Frøs Herreds Sparekasse er frustrede over, at banken ikke kan sige endnu, hvordan de vil reagere på Totalkredits kommende hævning af bidragssatsen.

Måske vi mangler lidt ærlighed her.

Det viser et hurtigt kig på bankens Facebookside. Banken svarer kunderne med, at de afventer situationen, men det stiller de færreste tilfredse.

En af de utilfredse kunder er Anders Thorhauge fra Vester Nebel. Han har skrevet en række opslag på Frøs Herreds Sparekasses Facebookside.

- Måske vi mangler lidt ærlighed her fra Frøs? Får vi jeres ledelse på banen?, skriver Anders Thorhauge blandt andet.

Frøs Herreds Sparekasse forklarer blandt andet de utilfredse kunder, at de følger udviklingen og ser tiden lidt an.

- Vi synes, det er værd at bemærke, at Totalkredit har været yderst konkurrencedygtig i mange år på kreditforeningslån, og det har vi en klar forventning om også er tilfældet fremadrettet, svarer Frøs Herreds Sparekasse.

En anden bank i TV SYDs del af landet har meldt ud, at de vil arbejde for at kompensere kundernes ekstra udgift, hvis satserne bliver hævet. Det er Sparekassen for Nørre Nebel og Omegn, der allerede har tilkendegivet, at deres kunder ikke skal betale hele regningen selv.

Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her, eller ændre din browsers indstillinger.