TV der bevæger dig

Storcenter får pris for realityshow

Foto: Kolding Storcenter Foto: Kolding Storcenter

Realityshowet Fristelsernes Hus er så nyskabende, at Kolding Storcenter får en pris for den alternative markedsføring.

Realityshowet Fristelsenes Hus har indbragt Kolding Storcenter den internationale marketingpris Solal.

I september sidste år valgte 10 mennesker at bo i et glashus midt i Kolding Storcenter i 20 dage. Her kunne kunderne under en indkøbstur se deltagerne dyste på bl.a. facebook for at undgå at blive stemt hjem. Realityshowet har skabt meget opmærksomhed på de sociale medier - og nu har showet også fået international anerkendelse.

?Vi er både stolte og meget glade for den æresfulde pris,? siger Gitte Lindbo, centerchef i Kolding Storcenter.

Fristelsernes Hus blev lavet for at fejre centerets 20 års jubilæum.

- Det er fordi det er svært at trænge igennem markedet i dag. Hvis man holder en almindelig fødselsdag, så er der ikke nogen, der ville lægge mærke til det, sagde centerchefen dengang til TV SYD.

Ud over at se Fristelsernes Hus i centeret, kunne kunderne følge deltagerne på webcam og stemme på dem på facebook.

Hent TV SYDs nye app - seneste nyt lige ved hånden
Hent TV SYDs nye app - seneste nyt lige ved hånden
Hent TV SYDs nye app - seneste nyt lige ved hånden