Realityshowet Fristelsenes Hus har indbragt Kolding Storcenter den internationale marketingpris Solal.
I september sidste år valgte 10 mennesker at bo i et glashus midt i Kolding Storcenter i 20 dage. Her kunne kunderne under en indkøbstur se deltagerne dyste på bl.a. facebook for at undgå at blive stemt hjem. Realityshowet har skabt meget opmærksomhed på de sociale medier - og nu har showet også fået international anerkendelse.
?Vi er både stolte og meget glade for den æresfulde pris,? siger Gitte Lindbo, centerchef i Kolding Storcenter.
Fristelsernes Hus blev lavet for at fejre centerets 20 års jubilæum.
- Det er fordi det er svært at trænge igennem markedet i dag. Hvis man holder en almindelig fødselsdag, så er der ikke nogen, der ville lægge mærke til det, sagde centerchefen dengang til TV SYD.
Ud over at se Fristelsernes Hus i centeret, kunne kunderne følge deltagerne på webcam og stemme på dem på facebook.