Storcenter får pris for realityshow

Realityshowet Fristelsernes Hus er så nyskabende, at Kolding Storcenter får en pris for den alternative markedsføring.

Realityshowet Fristelsenes Hus har indbragt Kolding Storcenter den internationale marketingpris Solal.

I september sidste år valgte 10 mennesker at bo i et glashus midt i Kolding Storcenter i 20 dage. Her kunne kunderne under en indkøbstur se deltagerne dyste på bl.a. facebook for at undgå at blive stemt hjem. Realityshowet har skabt meget opmærksomhed på de sociale medier - og nu har showet også fået international anerkendelse.

?Vi er både stolte og meget glade for den æresfulde pris,? siger Gitte Lindbo, centerchef i Kolding Storcenter.

Fristelsernes Hus blev lavet for at fejre centerets 20 års jubilæum.

- Det er fordi det er svært at trænge igennem markedet i dag. Hvis man holder en almindelig fødselsdag, så er der ikke nogen, der ville lægge mærke til det, sagde centerchefen dengang til TV SYD.

Ud over at se Fristelsernes Hus i centeret, kunne kunderne følge deltagerne på webcam og stemme på dem på facebook.