TV der bevæger dig

Yousee beklager problemer i Trekantområdet

01:12

Jacob Mortensen, direktør for Yousee TV, beklager opstartsproblemerne.

Mange af Trefors kunder i Trekantområdet oplever problemer med udfald i signalet og sort skærm, efter Trefor har skiftet leverandør til Yousee.

I alt 95.000 kunder er berørt af, at Trefor har skiftet leverandør fra Waoo til Yousee. Yousee beklager, at så mange kunder har oplevet problemer med flimmer og sort tv-skærm.

- Jeg skal være den første til at undskylde, at der har været udfordringer hos nogle af de her kunder. Men når man laver sådan et skifte, så er det ikke en standard operation, og der er risici, siger Jacob Mortensen, direktør for Yousee TV, til TV SYD.

Han opfordrer alle berørte kunder til at kontakte Yousee, så problemet kan blive løst.

- Vi gør en række ting, for vi vil ekstremt gerne imødekomme de her udfordringer. Vi vil ekstremt gerne i kontakt med alle, der oplever problemer, så vi kan løse det, siger Jacob Mortensen

Tryk på del og herefter "Føj til hjemmeskærm" for at oprette en genvej.

Åben browser menuen og vælg "Føj til startskærm" for at oprette en genvej.

Hent TV SYDs nye app - seneste nyt lige ved hånden
Hent TV SYDs nye app - seneste nyt lige ved hånden
Hent TV SYDs nye app - seneste nyt lige ved hånden