- Vi er ved at tabe kampen - kampen mod blandt andet nethandel! Sådan indleder Dyfo Dyrecenter sit opslag til kunderne på Facebook.
Ifølge ejeren Charlotte Strunck synger dyrecentret på sidste vers, og årsagen er, at folk lader sig friste af at spare penge ved at købe varerne billigere på nettet. De kan bare ikke undvære rådgivningen.
Derfor har hun valgt at trygle kunderne, om at støtte op om forretningen.
- Nogen vil måske mene det er en desperat handling at skrive dette lille indlæg på Facebook, hvor vi nærmest trygler folk om at handle hos os, men hvad har vi at tabe? Ansigt? Ja måske... Men vi er ved at tabe vores butik, og det synes vi egentlig er værre, skriver Charlotte Strunk videre i opslaget.
Se mere i TV SYD Nyheder kl. 19.30
Nethandel i Danmark har de seneste år vokset markant. Omsætningen i internethandlen steg fra 46 mia. kr. i 2011 til 55 mia. kr. i 2012. Det er stigning på 19 pct. på et år
Hvad synes du? Er det ok at gå i butikker for at hente gode råd og så bagefter gå hjem og købe varen på nettet?
Deltag i debatten på www.facebook.com/tvsyd
Se hele opslaget på Dyfy Dyrecenters Facebookside her
Se Foreningen for Dansk Internethandels beskrivelse af udviklingen i internethandlen her