Spørgeskema til borgerne

Hedensted Kommune spørger lige nu borgerne om, hvad de synes om selvbetjening på nettet. Mellem besvarelserne trække lod om et antal biografbilletter.

Spørgeskemaet udspringer af et studieprojekt, som en medarbejder i Fællessekretariatet, Ulla Holm Kaas, har lavet. Kommunen er i høj grad interesseret i, hvordan borgerne opfatter tilbuddet om selvbetjening.

Interesseret i alle svar

- Vi er interesseret i alle besvarelser, uanset om man kender til kommunens selvbetjeningsløsninger eller ej, da alle informationer kan være med til at gøre vores løsninger bedre og mere målrettet, siger webudvikler og digitaliseringskoordinator Jesper Overgaard.

Han fortsætter: - Digital selvbetjening vinder mere og mere frem i kommunikationen mellem borgere og det offentlige, og Hedensted Kommune har allerede mange selvbetjeningsløsninger på www.hedensted.dk. Men kun brugerne kan fortælle os, hvordan løsningerne fungerer for dem. Derfor spørger vi dem nu.

Hele næste uge er der mulighed for at svare på spørgeskemaet på kommunens hjemmeside. Det foregår anonymt og tager ca. fem minutter. Og hvis man ikke har internet, kan man få udleveret et spørgeskema i Borgerservice.