Varmeregning på 5,5 mio.

En familie bestående af to voksne og to børn i Kolding for nylig fået en fjernvarmeregning på 5.556.568,96 kroner.

Tre-For har indrømmet, at den skyhøje regning er en fejl, men alligevel efterlader fejlen en vis frustration hos familien i Kolding, der ønsker at være anonym.

Familien kan ikke få en forklaring på regningen i millionklassen, og den efterlader den med det indtryk, at Tre-For ikke har styr på tingene.
Hos TreFor beklager administrerende direktør, Knud Steen Larsen, at familien har fået en regning, der er forkert.

- Det er en dybt beklagelig fejl. Det er indlysende, at regningen er forkert, men derfor kan jeg godt forstå, at familien er overrasket over at få en regning på 5,5 millioner kroner, siger Knud Steen Larsen.

Ingen svarer

En anden kunde har henvendt sig til P4 Trekanten og fortalt, at det kan være vanskeligt at komme i kontakt med forsyningsvirksomheden.
Knud Steen Larsen, administrerende direktør i TreFor er ked af, hvis nogle kunder har det indtryk, at det er vanskeligt at komme i kontakt med virksomheden og få et svar.

- Det er ikke det gængse billede, der er i Tre-For. Langt de fleste kunder bliver betjent, når de henvender sig. Men det er beklageligt, hvis det er sket og det tager vi selvfølgelig til efterretning, siger Knud Steen Larsen, til P4 Trekanten.